Bestyrelse og medlemmer

Özlem Cekic Forkvinde

Først og fremmest er jeg brobygger.

Jeg tror grundlæggende på, at der er mere, der binder os sammen, end der skiller os ad. Med det udgangspunkt møder jeg mennesker med dialogkaffe, og arbejder for at bygge bro mellem etniske grupper og virksomheder, organisationer og institutioner.

Julie Bossow Næstforkvinde

Født 1986. Uddannet Cand. ling.merc i fransk og europæiske studier fra CBS og har arbejdet med europæisk, national og kommunal politik. Arbejder som konsulent i KL’s ledelsessekretariat. Oprindeligt fra Århus, men har boet i Paris, Bruxelles og bor nu på 12. år i København.

Simon Lund-Jensen

Årgang 1980, uddannet cand.mag. i retorik ved Københavns Universitet og arbejder til daglig som Lead Communication Partner i it-virksomheden KMD. Simon interesserer sig for, hvordan sprog kan bygge bro mellem forskellige verdensbilleder, såvel inden i organisationer som ude i den store verden. Har redigeret Özlem Cekic’ bog “Hvorfor hader han dig, mor?”.

Emek Volkan Gürkan

Senior system udvikler, har arbejdet med anden generations foreningen mangfoldigt.dk. Har stiftet FC Mangfoldigt. Tror på at dialog er vejen frem.

Devrim Ülgü

Kommer snart…

Maia Feldman
Født 1963. Mag.scient. i antropologi fra Københavns Universitet. Har i +30 år arbejdet med minoritets-majoritets relationer og mangfoldighed indenfor skole, social og handicapområdet mv. med udviklingsprojekter, evaluering, undersøgelser og undervisning. Underviser på læreruddannelsen i arbejdet som lærer i den globaliserede skole, og indgår i Foreningen Brobyggernes indsats i grundskoler i København.

Signe Olsen
Kommer snart…